Campari – Logistieke samenwerking binnen de horeca

Bij Sarawak zijn we trots op onze rol als de marketing logistieke partner van Campari, waarmee we hun merken binnen de horeca ondersteunen. Campari – met zijn iconische merken zoals Campari, Aperol, Crodino, Bulldag, Picon en vele anderen – kiest Sarawak om de distributie van marketingmateriaal soepel en effectief te laten verlopen.

Ons op maat gemaakte bestelportal is een krachtige tool voor de Account Managers van Campari. Hier kunnen zij gemakkelijk marketingmaterialen selecteren, beheren, en bestellen. Bovendien biedt de portal opties voor leveringen en installaties, en functies zoals budgettoewijzing per Account Manager, materiaalallocatie per account, en een gedetailleerde bestelgeschiedenis.

Daarnaast biedt de portal waardevolle inzichten op managementniveau, zodat de ROI van ingezette materialen nauwkeurig wordt bijgehouden. Deze data-analyse stelt Campari in staat om slimme beslissingen te nemen over hun marketingstrategie binnen de horeca.

Bij Sarawak begrijpen we dat succesvolle marketing begint met logistieke precisie en een goed gestructureerd bestelproces. We zijn enthousiast om Campari hierin te ondersteunen en zien uit naar de voortzetting van onze samenwerking!

Share