Aperol- Brand Ambassador

Campari was op zoek naar een samenwerking voor de service om bezoeken uit te voeren aan verkooppunten van Campari voor haar merk Aperol. Het doel van de bezoeken moet zijn om bewustzijn te creëren, zichtbaarheid te vergroten door het installeren van verkooppuntmaterialen, beschikbaarheid te controleren met als doel harten en geesten te winnen, te enthousiasmeren en de verkooppunt locatie te triggeren om Aperol te verkopen aan hun klanten.

Sarawak heeft hierin de bevoegdheid om mensen, Aperol Brand Ambassadors, te beheren om volledige verantwoordelijkheid te dragen voor de uitvoering van de service.

De kwaliteit van de service wordt gemeten en geëvalueerd via gezamenlijk opgestelde Key Performance Indicators (KPI’s). Deze KPI’s zijn opgezet tijdens de implementatiefase van het project.

De duur van het project startte met een periode van 12 maanden. Potentieel konden de Aperol Ambassadors na deze periode worden overgenomen door Campari.

Sarawak maakt gebruik van zusterorganisatie CatchYourTalent voor de werving, selectie en training van haar medewerkers. CatchYourTalent richt zich op ontwikkeling op het gebied van Sales Mindset. Uit ervaring weten we dat deze vaardigheden goed aansluiten bij de gevraagde activiteiten.
CatchYourTalent richt zich op het werven, selecteren en ontwikkelen van Sales Talent. Bij deze ontwikkeling ligt de focus op het ontwikkelen van de juiste Sales Mindset. Hierdoor kunnen we met relatief jonge Talents de gewenste doelen behalen. Om de ontwikkeling van Sales Talent te waarborgen, heeft CatchYourTalent samen met Sarawak de Talent Journey opgezet. Leren en werken worden in dit proces geïntegreerd en de persoonlijke ontwikkeling van elk Sales Talent wordt gevolgd en waar nodig wordt actie ondernomen.

Share