Budget onder druk en toch grip op de winkelvloer houden?

Inzicht krijgen in de kansen en bedreigingen van jouw merk bij verkooppunten? Behoefte aan structurele grip bij jouw verkooppunten, maar gechallenged worden door beschikbaar budget. Dan is onze MultiVendor oplossing misschien wat voor jou. Onze MultiVendor benadering houdt in dat je beschikt over een vast team die voor meerdere niet-concurrende merken gezamenlijk op pad zijn. Hierdoor kunnen vaste kosten gedeeld worden en krijg je een aantrekkelijke bezoekprijs. 

MultiVendor

Wat is er nu zo interessant aan MultiVendor store visits? Eenvoudig te beantwoorden; jouw merk behoudt een vast gezicht én de regio’s kunnen we klein houden waardoor we een optimalisatie op reiskosten en overhead creëren. Eén van de merken waarvoor we iedere 2 weken alle Media Markten in Nederland bezoeken is HyperX. Naast de zichtbaarheid van het merk in de schappen, kijken onze merchandisers naar de kansen en bedreigingen in de winkel. Zien de merchandisers bedreigingen, zoals extra zichtbaarheid van de concurrentie in de winkel, het niet volgen van het overeengekomen schappenplan, onvoldoende voorraad of juist kansen zoals een extra positie en/of assortiment uitbreiding dan zullen wij deze bevindingen bespreken met de desbetreffende winkel en noteren in de bezoek survey.

Deze survey is gekoppeld aan een Account Location (de winkel), hierdoor is alle data (realtime) op de juiste plek te vinden en ook eenvoudig in dashboards te tonen. De project manager zorgt voor de finishing touch door samen met onze Business Analist de verzamelde data te analyseren en advies uit te brengen welke acties te nemen.

Structurele bezoeken

Is er een wens om aanvullende POS-materialen te plaatsen, zoals flyers, posters, balie displays etc., dan kunnen de merchandisers dit tijdens hun store visit meenemen. Op deze manier wordt er optimaal gebruik gemaakt van hun aanwezigheid in de winkel. Is er onderhoud nodig aan een meubel/display van jouw merk of ontbreekt er een demomodel? Onze merchandisers zorgen dat hier een case van wordt aangemaakt. Deze cases kunnen wij toewijzen aan de klant of aan onze Field Service engineers. Ons Field Service team bestaat uit technische mensen die dagelijks op de weg zitten. Zo kunnen we snel schakelen indien nodig en cases eenvoudig oplossen.

Wil je jouw huidige dedicated team MultiVendor maken? Of wil je bekijken of MultiVendor store visits iets voor jouw merk is? Bekijk samen met ons de mogelijkheden en neem contact op met Jennifer Borst: j.borst@sarawak.nl

Share