BIJNA VAKANTIE! EN VOORUIT KIJKEN NAAR Q4

De vakantieperiode betekent voor velen tijd voor ontspanning, bezinning, opdoen van nieuwe energie en inspiratie. En ook weer vooruitkijken naar Q4, zijn de resultaten in lijn met het budget? Moet er nog een stap bij gezet worden om op het gewenste einddoel uit te komen? Hoe zorg je ervoor dat elke investering zich dubbel en dwars uitbetaalt? Wie gaat de plannen uitvoeren en hoe zorg je voor grip en overzicht? Wij krijgen deze vragen regelmatig en helpen onze partners te winnen en hun doelen te halen. Hoe zorgen we er dan voor dat een merk eruit springt in ’the path to purchase’? Genereer jij traffic voor je concurrent of verzilver je deze zelf? 

Maak je klaar voor Q4

Tussen ambitieuze doelstellingen, plannen en succesvolle uitvoering zit met name expertise, focus en tijd. Denk aan merchandising bezoeken, live demonstraties, informeren van winkelpersoneel & acties bedenken welke onder de aandacht gebracht worden bij het winkelend publiek. Belangrijk is dat je de focus houdt op jouw core business: verkopen van mooie producten aan retailers, dan doen wij de rest!

Oplossingen van Sarawak voor A-merken

Aangezien tijd vaak schaars is en om grip te hebben op de doelstellingen biedt Sarawak Nederland oplossingen binnen verschillende divisies. Wat kunnen wij betekenen om de doelstellingen te halen en 2024 succesvol af te sluiten door sales een boost te geven tijdens de feestdagen;

Sarawak Nederland voor alle oplossingen onder 1 dak; een complete one-stop-shop. Daarbij worden alle activiteiten uitgevoerd vanuit een marketing & sales insteek. Deze insteek hebben we verweven door onze hele organisatie. Dit kunnen wij borgen omdat we een samenwerking hebben met onze zusterorganisatie CatchYourTalent, welke zich richt op ontwikkeling van de juiste Sales Mindset bij onze Sales Talenten.

Ben je op zoek naar (tijdelijke) ondersteuning voor de altijd drukke Q4? Neem dan contact op met Sales Manager Jennifer Borst: j.borst@sarawak.nl

Share