Racktime vanaf nu Sarawak Nederland!

We zijn trots om je te laten weten dat Racktime, jouw vertrouwde partner voor marketing- en salesdiensten, vanaf vandaag verder gaat onder de naam Sarawak Nederland.

Deze naamswijziging betekent een nieuwe stap in onze ontwikkeling als bedrijf.

Waarom een nieuwe naam?

In 2022 hebben wij ons aangesloten tot de Sarawak Group. Nu, bijna 2 jaar verder, is het tijd om onze naam ook daadwerkelijk te wijzigen. De wereld om ons heen is sinds de oprichting van Racktime in 1996 sterk veranderd. Denk bijvoorbeeld eens aan de ontwikkeling van fax en post naar de digitale wereld van e-mail en smartphone en nu naar AI. We zijn gegroeid van een klein naar middelgroot bedrijf en zijn klaar voor de volgende stap in het bouwen aan een toekomstbestendige organisatie.

Sarawak positioneert zichzelf als dé toonaangevende organisator van marketing- & saleskracht. Er wordt samengewerkt met A-merken die als partner duurzaam willen investeren in de prestatie van hun merk. Door marketing- en salesdiensten slim te verbinden met logistiek en technologie helpt Sarawak merken hun ambities te realiseren.

Bij Sarawak is de kernfilosofie ‘People First’. De sleutel tot succes ligt in het stimuleren van een inspirerende en uitdagende werkomgeving waar individueel initiatief en persoonlijke ontwikkeling voorop staan. Door de talenten van de medewerkers te ontwikkelen zullen de verkoopresultaten van opdrachtgevers op lange termijn structureel vergroot worden. De positionering en kernfilosofie sluiten in onze ogen naadloos aan op het bouwen van een toekomstbestendige organisatie. Achter de schermen zijn de afgelopen tijd de nodige stappen gezet, nu is het tijd om dit ook naar buiten uit te dragen. Wij zijn er trots op om de naam Sarawak te gaan dragen.

Samen sterker

Het bundelen van onze krachten binnen de Europese groep Sarawak opent nieuwe deuren en versterkt onze gezamenlijke slagkracht. Waar we ons voorheen richtten op de markt in de Benelux, zullen we nu ook actief zijn in Frankrijk, Spanje en Portugal. In deze landen zien we veel kennis en ervaring op de inzet van zowel structurele als tactische (tijdelijke) sales teams. Met deze kennis en ervaring willen wij graag onze markt in Nederland verder uitbouwen, (potentiële) klanten structureel verrassen door een hoge kwaliteit en focus op constante verbetering en duurzame groei, Spice Up Your Brand!

Ook naamswijziging URD Solutions

Niet alleen wij, maar ook onze zusterorganisatie URD Solutions gaat verder onder een nieuwe naam; Spicelab. De naam Spicelab weerspiegelt de dynamische en innovatieve benadering van onze marketingoplossingen. 

‘Spice’ staat niet alleen in verband met de tagline “Spice Up Your Brand” van Sarawak, maar ook voor de diversiteit aan toonaangevende ingrediënten die onze marketingoplossing te bieden heeft. 

‘Lab’ vertegenwoordigd de toewijding aan onderzoek, ontwikkeling, innovatie, data-gedreven besluitvorming en creatieve oplossingen met de combinatie van specialisten & technologie om onze klanten te helpen hun marketingpotentieel volledig te benutten.

We kijken ernaar uit om onze samenwerkingen voort te zetten onder onze nieuwe naam Sarawak Nederland en samen te blijven werken aan constante verbetering en duurzame groei. Ons team blijft met dezelfde toewijding jouw projecten uitvoeren.

Als je vragen hebt over deze naamswijziging, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat klaar om je te ondersteunen en al je vragen te beantwoorden.

Bekijk ons compleet vernieuwde website, welke vanaf vandaag live is!

Let’s Spice Up Your Brand!

Share