BP – CAMPAGNEMATIG POSM AFSTUREN

We zijn volledig in de cloud georganiseerd op het Salesforce platform met ons Warehouse Management Systeem. Dit vormt de basis voor de inslag, opslag en verzending van materialen. Alle activiteiten die wij uitvoeren zijn gekoppeld aan uw verkooppunten, wij noemen dit ook wel uw Account Locations. Op deze Account Locations kunnen wij profielen aanleggen van jouw verkooppunten. Op deze manier weten we exact welk type POS in welke hoeveelheid afgestuurd kan worden naar de locatie en kunnen wij besteladviezen geven.

De database van Account Locations is real-time en kan door verschillende stakeholders, denk aan Area Managers, tegelijkertijd bewerkt worden. Hierdoor kan snel geschakeld worden tijdens de uitrol van bijv. een nieuwe campagne. Ook binnen een grote verzendronde van 300 tot 500 locaties kunnen nog steeds ‘custom orders’ gemaakt worden. Hiermee voorkomen we dat POS materiaal niet wordt geplaatst en/of wordt weggegooid. Ook kunnen alle verzendingen door middel van track & trace gevolgd worden door ons en door de klant.

Share